Compressor

HomeForumsIdeeƫnbusCompressor

Dit onderwerp heeft 4 stemmen, bevat 3 reacties, en is laatst geupdated door Avatar van wilbert wilbert 111 dagen geleden.

4 berichten bekijken - 1 tot 4 (van totaal 4)
Auteur Berichten
Auteur Berichten
29 januari 2012 om 10:52 #487
Rick&Cathy

Ik heb nog een compressortje staan is dat misschien wat om naar het rijden even je bolide schoon blazen met lucht,maar kan dat agregaatje dat aan? en is e een optie om dat compressortje op te bergen ik regel ook een luchtslang en spuit pistool ik hoor wel of dit iets is voor op de baan.

grtzz Rick

29 januari 2012 om 11:05 #488
Avatar van Judy de Crooy secretaris MRCZ
Judy de Crooy secretaris MRCZ

Super, bedankt voor het aanbod, helaas is er nog geen aggregaat of andere stroomvoorziening maar als het zover is zijn er vast die van dit aanbod gebruik willen maken! Weet ook niet of Akino’s powerplant dit aankan anders is er misschien wel een mogelijkheid, het woord is aan Akino :)

29 januari 2012 om 11:25 #491
Akino M. Seiki

12 naar 220 volt up steppen,gaat het hard met m’n accu.

Oude propaanfles (die helemaal leeg is) vullen op druk,bv 25 bar,reduceer ventiel erop,en je kunt een flinke tijd draadloos met perslucht spelen.Doe thuis het zelfde met oude gascilinder.

Reduceerentiel+vochtafscheider+werkdruk meter heb ik al (en een compressor (zelfbouw en fluisterstil) heb ik ook om te kunnen vullen)
Enkel geen lege propaan fles en meter voor de druk in de fles

29 januari 2012 om 12:58 #496
wilbert

Ik zal nog eens vragen aan m’n broer of die er een over heeft voor de club of 2.

4 berichten bekijken - 1 tot 4 (van totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.